به منظور هم افزایی و هماهنگی فیما بین دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی با موسسه تحقیقاتی وزارت دفاع:نشست هماهنگی دفتر نمایندگی وزارت دفاع با مرکز هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه مازندران کارگاه دانش افزایی اساتید با موضوع نوگرایی دینی در اندیشه امام خمینی(ره) در دانشگاه مازندران حجت الاسلام رحیمیان در پنجمین نشست مدیران گروه های آموزشی وروسای دانشکده های دانشگاه مازندران: نقش ما در تربیت نیروهایی که صلاحیت اداره کشور را داشته باشند بسیار حایز اهمیت است سخنرانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه به مناسبت گرامیداشت حماسه یوم الله 9دی در نمازخانه حضرت ولی عصر(عج) دانشگاه مازندران همزمان با فرارسیدن سالروز بزرگداشت حماسه 9 دی صادر شد:بیانیه هیات رییسه ی دانشگاه مازندران دفتر هم اندیشی اساتید ونخبگان دانشگاهی دانشگاه مازندران برگزار نمود: نشست علمی آموزشی با موضوع آشنایی با طب اسلامی ویژه با نوان محترم هیات علمی دانشگاه به مناسبت سالروز شهادت آیت الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه:وحدت حوزویان و دانشگاهیان به دلیل اینکه قشر مرجع جامعه هستند از اهمیت والاتری برخوردار است در پی اقدام نابخردانه ترامپ در انتقال پایتخت رژیم جعلی و غاصب اسرائیل به بیت المقدّس صادر شد:بیانیه شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در محکومیت اقدام اخیر رییس جمهور آمریکا مسوول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران:آمریکا و اسراییل ظرفیت های جهان اسلام را نشناخته و همین اقدام ابلهانه، باعث وحدت امت اسلامی و شروع انتفاضه ای دیگر خواهد بود

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید(ویژه بانوان) با موضوع «آسیب شناسی دغدغه های دختران دانشجو» در دانشگاه مازندران


دفتر هم اندیشی اساتید ونخبگان دانشگاهی دانشگاه مازندران ، دومین نشست ویژه بانوان محترم هیات علمی دانشگاه مازندران در سال جاری وچهل وششمین نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه مازندران را مورخ 27/10/95  در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه مازندران با حضور سرکار خانم عزتی مدرس حوزه ودانشگاه وتعداد 40 نفر از اساتید هیات علمی دانشگاه برگزار نمود.

در این نشست ضمن تبادل نظر اساتید حاضر  در این نشست با محوریت آسیب شناسی رفتاری دانشجویان،سرکار خانم عزتی در خصوص مهم ترین تهدیداتی که نسل دانشجویی حاضر با آن مواجه می باشد  و نیز راهکارهای برون رفت و مقابله با این تهدیدات به تفصیل به ایراد سخن پرداخت.

ایشان تحلیل سطحی وضعیف دانشجویان علی رغم افزایش منابع در دسترس و داده های اطلاعاتی ،میل به خودنمایی ، گرایش وترویج به خرافه پرستی و... را از مهم ترین آسیب ها دانسته و از مهمترین راهکار های مقابله با این تهدیدات را مهندسی ذهن جهت مشاوره صحیح جهت پاسخ گویی به «چراها وعلامت سئوال هایی» که چراها وپرسش هایی جهت دانستن وآگاهی نیست بلکه پرسش در جهت نفی مسائل است ، برشمردند.