برگزاری کارگاه دانش افزایی اساتید دانشگاه مازندران برگزاری مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه (س) در دانشگاه مازندران در ایام پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار گردید؛چهل ونهمین نشست هم اندیشی اساتید ونخبگان دانشگاه مازندران در قالب بازدید علمی از دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گزارش تصویری از:برگزاری ویژه برنامه گراميداشت سی و هشتمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در جوار یادمان شهدای گمنام دانشگاه برگزاری دروه آموزشی «راهبری فرهنگی 2» ویژه مسئولین،معاونین ،مدیران اجرایی ومسئولین واحد خواهران دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های استان مازندران،گلستان وسمنان برگزاری نشست هم اندیشی اساتید(ویژه بانوان) با موضوع «آسیب شناسی دغدغه های دختران دانشجو» در دانشگاه مازندران رهبر معظم انقلاب اسلامی ارتحال حجت الاسلام و المسلمین هاشمی رفسنجانی را تسلیت گفتند/ فقدان این رفیق دیرین، همرزم و همکار نزدیک سخت و جانکاه است پیام تسلیت هیات رییسه ی دانشگاه مازندران در پی ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره):یار دیرین حضرت امام(ره) به لقاءالله پیوست برگزاری کارگاه دانش افزایی اساتید با موضوع تاریخ وتمدن اسلامی

برگزاری نشست هم اندیشی اساتید(ویژه بانوان) با موضوع «آسیب شناسی دغدغه های دختران دانشجو» در دانشگاه مازندران


دفتر هم اندیشی اساتید ونخبگان دانشگاهی دانشگاه مازندران ، دومین نشست ویژه بانوان محترم هیات علمی دانشگاه مازندران در سال جاری وچهل وششمین نشست هم اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاه مازندران را مورخ 27/10/95  در سالن جلسات سازمان مرکزی دانشگاه مازندران با حضور سرکار خانم عزتی مدرس حوزه ودانشگاه وتعداد 40 نفر از اساتید هیات علمی دانشگاه برگزار نمود.

در این نشست ضمن تبادل نظر اساتید حاضر  در این نشست با محوریت آسیب شناسی رفتاری دانشجویان،سرکار خانم عزتی در خصوص مهم ترین تهدیداتی که نسل دانشجویی حاضر با آن مواجه می باشد  و نیز راهکارهای برون رفت و مقابله با این تهدیدات به تفصیل به ایراد سخن پرداخت.

ایشان تحلیل سطحی وضعیف دانشجویان علی رغم افزایش منابع در دسترس و داده های اطلاعاتی ،میل به خودنمایی ، گرایش وترویج به خرافه پرستی و... را از مهم ترین آسیب ها دانسته و از مهمترین راهکار های مقابله با این تهدیدات را مهندسی ذهن جهت مشاوره صحیح جهت پاسخ گویی به «چراها وعلامت سئوال هایی» که چراها وپرسش هایی جهت دانستن وآگاهی نیست بلکه پرسش در جهت نفی مسائل است ، برشمردند.